Wednesday, August 7, 2013

Milföy çıtır böreker ve Mim


milfoy citir boreker ve mim 1

Bu börkleri misafiriniz geldiğinde çok çabuk yapılabilecek kolay bir tarif Arasına arzu ettiğiniz malzemeyi koyabilirsiniz.Ben milföyü çok sıkışmadıkça yapmıyorum çok yağlı olduğu için Ama tadını çok seviyorum.Canım arkadaşım süheyla beni mimlemiş tarife geçmeden sorularını cevalayayım

1- Bloğ yazmaya ne zaman başladın.

Blog yazmaya 2006 Eylül 25 de başladım.

2- Blog yazılarının belli çizgide olması için çaba sarfediyormusun.Yoksa içinden geldiği gibimi

Blog yzılarımın belli çizgide olmasına tabiki özen gösteriyorum. Yanlızca yemek üzerine yazıyorum.Nadirde olsa bazen konu dışına çıktığım olur ama.

3- Blog için bazı şeylerden feragat ediyormusun.

Blog için tabiki birşeylerden feragat ediyorum.Ama bloğumu çok seviğim için paylaşmayı çok sevdiğim için bundan büyük zevk alıyorum.

4- Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin

Hayat ne getirir bilemem ama ben bloğumu çok seviyorum benim günlüğüm gibi.Her ne kadar uzun uzun yazmayı sevmesemde.

Şimdilik uzuuuun yıllar sürecek gibi.

Gelelim tarife

1 Paket mlföy

1 Kase peynir

Maydonoz

2 yumrta

1 su bardağı galeta unu

Milföyleri biraz oda ısısında beklettikten sonra arasına peynir maydonos karışımından koyun kıvırıp yumurtaya bulayın ve galeta ununa bulayın  tepsiye dizin fırına verin kızarınca çıkartın Çok güzel çıtır çıtır bir börek

Sanırım bu mime herkes katıldı katılmayan kim varsa bende onları davet ediyorum.

No comments:

Post a Comment