Sunday, October 6, 2013

ÇİĞ BÖREK


ci borek 1


Arkadaşlar nasılsınız.Bomba gibiyiz dediğinizi duyar gibiyim:)Biz Aroş mazroşla güzel günler geçirmeye tam gaz devam ediyoruz.Bilindiği üzere cumartesi halamlarda çiğbörek partisi yaptık.İnanmayacaksınız ama bütün hamurları ben açtım.Harika bir gündü.Azroşta bende çok eğlendik.Yanii Özgür'ü bile kıskanmadık (tabii dönüşte Azroşa ve bana aldığı hediyelerinde küçük bir payı var :))


Yarında kısmetse eşimin halasına gezmeye gidiyoruz.Çiğ böreğin tarifini uzun uzun vermek isterdim ama Azroşum izin vermiyor.Bebeği Ayşe,Azra ve ben şimdilik evcilik oynamaya salona gidiyoruz.Tarif belki yarın belki yarındanda yakın:)


Bu arada Lama'cığıma zoraki 20 puan için teşekkür ederim.Ahh birde bir gün hindistan cevizi yağı ile pişirdiği enfes kurabiyelerinden yeme şerefine layık olabilsek:)


No comments:

Post a Comment