Tuesday, January 7, 2014

Tavuklu Rulo börek




Son derece pratik ve lezzetli bir tarif daha yaptık bugün yayında.Gelen tepkilerden herkesin cok begendiğini gördüm ve cok sevindim açıkcası...Ben tariflerimi secerken genelde her evde bulunabilecek ve cok fazla ekstra malzeme gerektirmemesine dikkat etmeye çalısıyorum.Tabii bunun yanı sıra gorüntüsünün ve tadının da farklı olmasına çalışıyorum.Umarım bunda da basarılı olabiliyorumdur:)

malzemeler:

3 adet yufka

1 çay bardağı sıvıyağ

içi için:

1 adet orta boy haslanmıs ve didiklenmiş tavuk

1 lt tavuk suyu

üzeri için:

1 yumurta sarısı

yeterince susam

 Yufkaları büyük fırın tepsisin,e her katladığımız katına yağ surerek yerleştiriyoruz... 200 derece ısınmış fırında  yufkalarımız nar gibi kızarana kadar pişiriyoruz.

Daha sonra üzerine 1 lt tavuk suyumuzu döküp fırında tavuk suyunu tamamen çekene kadar pişiriyoruz.Fırından alıp 15 dk.kadar hafifçe ılımasını bekliyoruz.

En son didiklenmiş tavuklarımızı arasına koyup rulo pasta yapar gibi sarıyoruz .Üzerine yumurta sarımızı sürüp bol susam serpiyoruz ve tekrar 200 derece fırında nar gibi kızarana kadar pişiriyoruz.

10 dk.kadar dinlendirip sonrasında dilimleyerek servis yapıyoruz....







No comments:

Post a Comment