Thursday, December 26, 2013

RULO BÖREK



rulo borek 1
Hem pratik hemde lezzetli bir börek tarifi arkadaşlar...

3 tane yufka

1 tas su ve sıvı yağ karışımı

Haşlanmış patates

ıspanak

tuz

Yufkanın bir tanesini tezgaha yaydım su ve sıvıyağ karışımdan   fırçayla yufkayı ıslattım tuzla tatlandırdığım haşlanmış patatesten yufkanın üzerine yaydım ikinci yufkayıda tezgahtaki yufkanın üzerine koydum tekrar karışımla ıslattım ıspanağı yufkanın üzerine  yaydım üçüncü yufkayıda diğer yufkaların üzerine koydum onuda karışımla ıslattıktan sonra haşlanmış patatesten yaydım...


rulo borek 2

Yukanın ucundan sarmaya başlayıp rulo yaptım ruloyu ortadan ikiye kestim  streç filmle sarıp rahat dilimlenmesi dolapta beklettim yaklaşık bir parmak genişliğinde dilimledim tepsiye dizdim ısıtımış fırında pişirdim...


rulo borek 3







No comments:

Post a Comment