Monday, December 9, 2013

BÖREK HAMURUNDAN TATLI GÜLLER





borek hamurundan tatli guller 1Haftanin bu son gününde hepinize günaydinlar diyor, öncelikle saglikli, mutlu ve huzurlu bir cuma diliyorum....





Eveettt,,, Simdi "bu resimdeki de ne?" dediginizi duyar gibiyim... Bu ne mi? Bu yine bir "Ben yaptim, oldu!" tatlisi...






Dün, kizimin isyerinde verecegi ögle yemegi icin, yayinini daha sonra yapacagim Carsaf Böregi hazirladim. Ve haftaya kadar bekletilmek üzere buzluga kaldirdim... Bilirsiniz, o böregi yaparken, ellerimizle cekistire, cekistire actigimiz hamurun kenarlari biraz kalinca olur, tam acilmaz... Ben de, tüm o kenar kisimlari keserim ki, yerken agizimiza sert sert gelmesin böregimiz.... Sonra efendim, kesilen o parcalari tekrar yogurup (biraz sertce olduklarindan), makarna yapma makinesinde incecik tekrar actim.... Ince uzun bir serit gibi oldular... Hemen üzerine, bolca tahin ve pekmez sürüp, susam, ceviz, kuru üzüm ve esmer seker serpistirdim. Yine enlemesine ikiye katlayip, yukaridaki gülleri olusturacak sekilde sardim... Üzerine birkac fistik ekleyip, biraz cirpilmis yumurta sürüp firina verdim... Iste hepsi bu... Sonucta kitir, kitir enfes kurabiyelerimiz oldu... Siddetle tavsiye ederim....





Sevgilerimle,











borek hamurundan tatli guller 2

No comments:

Post a Comment