Tuesday, December 10, 2013

PRATİK BÖREK


pratik borek 1Selam arkadaşlar hayırlı cumalar,hepimizin cuması mübarek olsun.Bloglarda yavaş yavaş hareketlenmeler başladı daha iyi olacak İnşaAllah.


Bende bu hareketliliğe böreğimle katılmak istiyorum çok pratik bir o kadarda lezzetli bir börek,tarifimi Hümeyra arkadaşıma gönderiyorum.

3 tane yufka



1 tas sıvıyağ ve su karışımı


2 kaşık yoğurt


1 yumurta sarısı


istenen iç malzeme (kıyma,haşlanmış patates ve çökelek )


Yufkanın bir tanesini yağlanmış tepsiye yaydım yufkanın bir kısmını tepsiden dışarıya doğru bıraktım ikinci yufkanın yarısını küçük parçalara böldüm tepsiye yaydım üzerine sıvıyağ karışımından fırçayla sürdüm evde haşlanmış patates vardı rendeleyip tepsiye koydum kalan yarım yufkayıda parçalara bölüp patateslerin üzerine koydum son yufkayıda tepsiye serip üzerine sıvıyağ ve su karışımından sürdüm en alttaki taşan yufkayı en üste kapattım.İki kaşık yoğurt kalan sıvıyağı bir yumurta sarısını karıştırıp böreğin üzerine sürdüm ısıtılmış fırında pişirdim.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...







No comments:

Post a Comment