Saturday, December 7, 2013

TAVUKLU GARNİTÜRLÜ BOHÇA BÖREK


önümüz ramazan şükür kavuşturana.mübarek bereketli bir ay

 inşlh hayırlı bir şekilde görevlerimizi hakkıyla yerine getirerek feyz alarak geçirmeyi nasib etsin rabbim

artık çeşit çeşit sofralar hazırlanacak özenle.helede çocuklar oruç tutunca yemek hazırlamak ayrı bir zevk

sahura  besleyici doyurucu bir börek hazırladım

hemde çok pratik


tavuklu garniturlu bohca borek 1
garnitürü kendim hazırlıyorum


tavuklu garniturlu bohca borek 2
 ayrı bir yerde kuşbaşı tavuk soğanla tereyağında kavruluyor sonra hepsini karıştırıp tuz karabiber ekliyoruz içimiz hazır


tavuklu garniturlu bohca borek 3
 ben milföy kullandım yufkada olur el açmasıda olur


tavuklu garniturlu bohca borek 4
 sonra hamurları bohça yapıp fırınlıyoruz.üzerine yumurta sarısı sürmedim yumurta sürünce gün ler için hazırlanan börekler gibi geliyor bana :)


tavuklu garniturlu bohca borek 5
 afiyet olsun sağlıcakla kalın


tavuklu garniturlu bohca borek 6



No comments:

Post a Comment