Wednesday, November 20, 2013

ISPANAKLI RULO BÖREK


gecenlerde bir blogda gördüm bu tarifi kimdi hatırlamıyorum çok hoşuma gitti ve yapayım dedim ıspanaklı böreği de çok severim.

:) resimler burda


ispanakli rulo borek 1



ispanakli rulo borek 2



ispanakli rulo borek 3



ispanakli rulo borek 4



ispanakli rulo borek 5



ispanakli rulo borek 6



ispanakli rulo borek 7



ispanakli rulo borek 8



ispanakli rulo borek 9



ispanakli rulo borek 10


ispanakli rulo borek 11



ispanakli rulo borek 12



ispanakli rulo borek 13



ispanakli rulo borek 14



ispanakli rulo borek 15



ispanakli rulo borek 16



ispanakli rulo borek 17



ispanakli rulo borek 18



ispanakli rulo borek 19



ispanakli rulo borek 20



ispanakli rulo borek 21



ispanakli rulo borek 22



ispanakli rulo borek 23



ispanakli rulo borek 24
kolay bir tarfi adım adım göstermeye çalıştım. önceden ısıtılmış 200 derece fırında 35 dk pişirdim. akşam yemeği yerine çayla beraber yedik eşimde çok beğendi. bu böreği ilk kez denedim bu haliyle ama ben de çok beğendim normalde kendi yaptıklarımı pek beğenmem :)

No comments:

Post a Comment