Tuesday, October 22, 2013

KIYMALI BÖREK


kiymali borek 1 Günaydınlar;hazır eve gelmişken hemen bir börek yapalım dedim kolay bir şekil seçtim çok güzel oldu.

MALZEMELER






  • 1 Su bardağı ılık süt





  • 1 paket instant maya





  • 2 yumurta





  • 1 tatlı kaşığı şeker,1 tatlı kaşığı tuz





  • 1 çay bardağı sıvı yağ





  • Aldığı kadar un





  • Arasına sürmek için yumuşak margarin





  • Peynirli,kıymalı yada patatesli iç.




YAPILIŞI








  • Yumurtanınbirinin sarısını üzerine sürmek için ayırıp diğer malzemelerle hamurumuzu yumuşakca yoğurup bir saat kadar mayalanmaya bırakıyoruz.





  • Hamurdan küçük bezeler alıp servis tabağı kadar açıp aralarına yumuşak margarin sürüp beş tanesini üstüste koyarak yarım saat dinlendiriyoruz.





  • Sonra yufkaları ince açıp arasına harcı yayarak rulo yapıyoruz.





  • Belli aralıklarla kesip tepsiye dizerek üzerine yumurta sürüyoruz.





  • 200 derece fırında kızartıyoruz.





  • Afiyet olsun.











kiymali borek 2

Sevgili İnci ile dünden bugüne beni bu ödüle layık görmüş çok teşekkür ediyorum,bende bu ödülü tüm izlediğim bloklara gönderiyorum alırlarsa sevinirim zaten hepsini güzel ve izlemeğe değer bulduğum için izliyorum.Hepinize sevgilerimi sunuyorum.


No comments:

Post a Comment