Sunday, August 25, 2013

BAKLAVA YUFKASINDAN PATATESLİ ÇITIR BÖREK


baklava yufkasindan patatesli citir borek 1


BAKLAVA YUFKASINDAN PATATESLİ ÇITIR ÇITIR BİR BÖREK:)



HAYIRLI AKŞAMLAR,HAYIRLI İFTARLAR SEVGİLİ ARKADAŞLARIM



Sahurda da yenebilecek çıtır çıtır kat kat bir börek,baklava yufkasını ilk kez aldım BİMden UNLUM marka,diğer markaları denemediğim için bu konuda fikir beyan edemiyorum:(



patatesleri haşlayıp rendeledim,



2 soğanı doğrayıp zeytinyağı ile az kavurdum,rende patateslerin içine döktüm,tuz,karabiber,kimyon,pul biber koyup karıştırdım



1 adet yufkayı yaydım,üstüne fırça ile az miktarda sıvıyağ sürdüm,



2.yufkayı ve 3.yufkayı da aynı şekilde ve üstüste koyup yağladıktan sonra bir kenarına patatesli içten koyup rulo şeklinde sardım,her ruloyu 4 e böldüm,



tepsiye yerleştirip üstüne yumurta sarısı ve çörekotu döküp fırında pişirdim


No comments:

Post a Comment