Wednesday, August 28, 2013

TEMBEL İŞİ ...MİLFÖY HAMURUNDAN MENDİL BÖREK...








Bazen pratik olmak gerek canım şu hayatta. Beş dakikada Beşiktaş... 






Nasılını, nedenini bilmem...






Bir çoğu buna tembellik diyor...  Şu hayatta kestirmeleri tercih edenler tembelmiş, öyle diyorlar...






Milföy hamuru tam tembel ay pardon "pratik" lere göre :)) Hazır, kolay, pratik ve leziz...






İşte size aşağıda kolay bir tembel işi börek....


























tembel isi milfoy hamurundan mendil borek 1


İstediğiniz iç malzemeyi hazırlayabilirsiniz. Ben haşlanmış patates, biraz peynir, dereotu doğradım. Bol karabiber ekledim. Bir kaç damla da süt...




tembel isi milfoy hamurundan mendil borek 2


Milföy hamurunu iyice çözdürüp ortasına harcı koydum. Üzerine yumurta sürüp çörekotu da serptim mi tamamdır...




tembel isi milfoy hamurundan mendil borek 3

İşte size nar gibi kızarmış, leziz, pratik mendil börek...


Afiyet olsun...



No comments:

Post a Comment