Monday, August 5, 2013

ŞİŞBEREK/ŞİŞ BÖREK:))


sisberek sis borek 1 Kızlarr...spora başladım 3 gün oldu..her yerim ağırıyorr elim kolum kalkmıyor:))sabah kalk evi derle topla ,küçük hanımlara kahvaltı yaptır,öğle yemeklerini pişir,uyut...onlar uyuduktan sonra(babamızı nöbetçi tayin edip:)) vuruyorum kendimi yollara..istikamet spor salonu...sonra koştur koştur dön eve..aynı işler tekrar..3 gündür canım çıkıyor veeee açımm:))bu son diyetim..eğer bu kadar spora ve kısmama rağmen zayıflamazsam açmam bi daha bu defteri...hem etkinliğimizde başladı şimdi...motive tam gaz:))yarından sonra diyet menülerim yer alacak sayfamda..çorbaya gelince yine memleketimin nefiss lezzetlerinden biri ..kızlarım için hazırladım bugün...

-yarım çay bard.pirinç

-yarım çay bar.haşlanmış nohut

-1 çay bard.mantı

-1 yk tepeleme tuzlu yoğurt(yoğurdun kaynatılıp tuz eklenmesiyle yapılan yöresel bir yoğurdumuz)

-1 çay kaşığı tereyağ

-nane

-yeteri kadar su

***pirinci yıkayıp üzerine malzemelerimize yetecek kadar su ekliyoruz.kaynayınca nohutu ve mantıyı koyuyoruz.mantımız haşlandığında tuzlu yoğurdu koyup karıştırıyoruz.kısık ateşete iyice özleşince nanesini ve tereyağını ekliyoruz..ben kızlarıma yaptığım için ilave tuz atmadım yoğurdun tuzu yeterli geldi.tuzlu yoğurt yerine normal yayla çorbası terbiyesiyle de çok lezzetl, oluyor...SEVGİLER..ŞİFA OLSUN:))

No comments:

Post a Comment