Thursday, August 8, 2013

Tavuklu Börek



tavuklu borek 1



Gençlerin üniversite sınavına gireceği son haftaya geldik. Kızımla beraber kendimi uzun maraton koşucusu gibi hissediyorum. Bütün bir sene çabalarının sonucu bu hafta sonunda belli olacak. Üniversiteye girmek için çocuklar mı daha çok istekli aileler mi? Bilmiyorum! Diliyorum, çocuklarımızın yüzleri güler.

Bu haftam biraz daha heyecanlı olacak ama nihayet bitecek. Aileler bu kadar stres ve heyecanlıyken, çocuklara acımadan edemiyorum. Onların geleceklerinin çizildiği şu günlerde Allah hepsine yardım etsin.

Bugün arkadaşım Demet’ten öğrendiğim tavuklu böreğin tarifini vermek istiyorum.

Arkadaşıma teşekkür ederim.



Malzemeler

4 adet yufka

4 adet yumurta

1 şişe süt

3 adet tavuk göğsü( Haşlanmış)

2 paket sıvı krema

Kaşar rendesi

Bir tutam sevgi



Yapılışı

Tavukları haşlayın ve didin.

Yufkaları küçük küçük bölün.

Yumurtayı, sütü çırpın.

İçine tavukları ve yufkaları ilave edin ve karıştırın.

Yağlanmış tepsiye karışımı boşaltın.(Bir gece önceden hazırlanırsa daha güzel oluyor.)

Ertesi gün, üzerine kremaları yayın.

Rendelenmiş kaşar peynirini serpin.

Önceden ısıtılmış fırında pişirin.

Afiyet olsun.


No comments:

Post a Comment